Friday, May 30, 2008

my "Yellow Puff"


Entah kenapa... tiba-tiba je rasa macam nak posting plak gambar kereta aku nih...huhuhuhu

Maybe pasal dah nak masuk lima tahun usianya...jadi aku up sket gamba keta aku nih sebagai tatapan kekawan semua...

Walaupun dah makin buruk dan makin 'tua'... namun aku tetap sayangkan keta kecik nih kerana telah banyak berjasa pada aku... pasal inilah satu-satunya kenderaan yang aku ada. hehehehe...

Tak kenal ujan panas aku belasah aje...
Dari johor sampai ler ke Perlis keta ni dah bawak aku...
Cameron Highland, Genting Highland, Bukit Fraser...suma keta ni dah daki...huhuhu

tu pasal aku memang cayang giler dgn keta nih...walaupun tiap bulan ada-ada ajelah benda yang rosaknya... mintak duit sajalah keta nih... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!~

love "yellow puff" ~

No comments: