Friday, May 30, 2008

Kursus Wartawan Penyiaran...


Kursuz Wartawan Penyiaran yang dianjurkan oleh IPTAR, under Kementerian Penerangan Malaysia...

Kursuz selama dua bulan lebey... lamanya wehhhhh!!!~
Masa memula dapat surat tu tercangak gak gue, apapasal lama nau kursoz ni? adoiiiiiiiiiii!!!!

Tapi kan, kursoz ni siap ada bagi asrama lagi kat dalam Angkasapuri tu. asrama punyalah cun... bilik single. Isi dalam standard ah...katil single, almari baju 2 pintu, meja stadi...tapi apa yg paling best, siap ada toilet & aircond... dah mcm hotel plak... memang mewah ler...huhuhuhu

Pastu plak kat bilik gue dapat wifi !!!!! lagilah bertambah kemewahannya!!!~ tenet sokmo... huhuhuhu

So dua bulan lebih gue dalam tu dah macam berkampung ah...hehehehehe
Dengan kekawan pon dah rapat giler... apa-apa suma bersama. makan sama, gi klas sama.. cuma tido je ah masing-masing...kikikiki

Member kelas pulak toksah cakap ah... masing-masing dengan karektor sendiri... menjadikan suasana ceria sokmo... ...kekekekke. muala-mula tu suma kontrol cun, kontrol macho...kononnya ler...huhuhu
walopon kami berlainan agensi , berbeza umur, dan tak penah kenal b4 nih..., tapi bila dah seminggu tu kitowang jadik kloz giler....huhuhuhu itu yg buatkan gue bersemangat teruskan kursuz nih sampai ler abisssssssss
Kowang memang best ah!~... zasssssssss!!!~

Subjek and jadual kursuz pulak memang cemerlang. Maybe coz penganjur nih dah ada pengalaman dalam kendalikan kursuz mcm ni bertahun-tahun... so no problem ah...

pensyarah semua hebat-hebat belaka... tahap DR. pun ada... huhuhu...tapi semuanya sporting. terima kasih sgtlah pada urusetia...

Ilmu pun memang selambak giler gue dapat... banyak wooooo
Dari tak tau apa-apa...skang ni dah tahap ready & standby je kalo mana-mana stesen tv bagi job...wakakakakaka... kononnya lerrr...

Apa-apa pun memang gue dapat banyak ilmu dan pendedahan... seiring dengan minat dan basic yg gue ada...alhamdulillah, inshaAllah apa yg gue belaja akan dipraktikkan... memang tak sia-sia bos gue kat MINDEF tu anta gue gi kursus nih... dia kata gue ada banyak potensi lagi pergi jauh dalam bidang nih...so apa-apa kursuz amik aje selagi ada peluang...huhuhuhu...
bos gue memang terbaik ah... cayang bos! muah!~

ok ler... penat plak jemari ni naip... len kali ketemu juak eh...huhuhuhu wasalamz.....

No comments: